Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Samoborsko gorje (Japetić-Stražnik-Oštrc-Lipovac)

Dolazak pred Šoićevu kuću i pripreme. Raspoloženje odlično. Već ima desetak auta na parkingu. Mi polazimo na suprotnu stranu. Prvi cilj je Japetić. Uz put pri vrhu nailazimo na sniježne radosti, zanimljive djeci ali i odraslima. I onda dolazak na vrh Japetića, pred piramidu. Impozantna je, možda najfunkcionalnija koju smo vidjeli do sada. Penjemo se na vrh. Pogled je na Jastrebarsko, Zagreb, na ribnjake Velika Mlaka. Nakon kultnog slikanja sa zastavom društva spuštamo se prema Planinarskom domu. Okrepa iz ruksaka i bome Velebitsko pivo iz doma. Uživanje na suncu. Na kraju se slikamo ispred čuvene livade na Japetiću.Polazimo dalje prema Velikom dolu. Dug i strmi spust i onda uspon prema Stražniku. Dalje putem krećemo prema Oštrcu. Dolazimo na Oštrc. Pogled sa vrha je prekrasan. Već je kasno, pomalo smo umorni, ali kako kažu Marija, Iva i Ana: „Nema predaje“. Idemo nazad po hrptu a onda se spuštamo pred Stari grad Lipovec i onda oštar spust nazad prema Šoićevoj kući. Na parkiralište dolazimo umorni ali i zadovoljni prekrasnim danom i izletom. Prošli smo ukupno 17,5 km i visinsku razliku uspona od 1000 m. Hodali smo 5:30 sati i stajali 2:30 sati.

Još nema komentara

Komentiraj

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.