Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Planinari HPD Garjevice na Otoku Krku

Dakle,krenimo redom, polazak iz Čazme u ranim jutarnjim satima 5,00h, mrkli mrak, hladno…..svi se skupljam pravovremeno, u zimskim jakna ma i kapama, i točno u 5h nas autobus kreće. Uz jedno stajanje za kavu,jelo i ostale fizioloske potrebe nešto prije 9 h stizemo na polazišnu tocku- prijevoj Treskavac. Uz prigodni govor organizatora, moje malenkosti, krećemo u već uobičajeno veselom tonu prema našem cilju a na čelu kolone nas vodič Žare Žarko . Grupa je sarolika, ima mlađih i onih nešto starijih, ima onih koji su u malo boljoj kondiciji i onih koji nisu, i baš zato pripremila sam dvije opcije: jedna je bila doći do Obzove I istim putem vratiti se nazad, ovo je kondicijski lagana i manje zahtjevna staza, a drug, za one koji žele više, nastaviti po grebenu prema jugu do prijevoja Ljubimer i odatle se spustiti u Bašku – cca 16km, stjenovita i vrlo zahtjevna staza.Redom osvajamo Mali i Veli vrh, i stizemo na Obzovu. Slijedi mali odmor, piće, iće, družimo se sa biciklistima iz Rijeke koji su biciklima došli na vrh- ne propuštamo priliku za fotkanje sa njihovim bajsevima 😉😉…slijedi i odluka tko ide dalje, a tko se vraća nazad.Očarani prekrasnim vidicima dodatno začinjenim lijepim vremenom cijela grupa odlucuje nastaviti dužom stazom. Osjećam veliko zadovoljstvo zbog toga jer znam da ono najbolje tek dolazi i neopisiv osjećaj sreće me preplavljuje u tom trenutku🥰🥰 Nastavljamo nas put….krš i kamen svuda oko nas, ptice lete u nekoj formaciji u nekom smjeru, prolazimo kraj suhozida koji su prava umjetnička djela u tom beskrajnom kršu, prolazimo kraj lokvi koje služe za napajanje stoke, nailazimo na plave ovce 😁, a svakim novim korakom otvaraju se sve ljepši i ljepši vidici na okolne otoke Cres, Plavnika, Rab, Prvić pa čak i na obalu gdje vidimo obrise NP Sj. Velebit. Kamen i more u kombinaciji sa suncanim zrakama čine vidike još ljepšim i posebnijim.Cijelim putem staza je kamena, oštro kamenje izbija iz zemlje i čini stazu dodatno komplicianom za savladavanje, no to nas ne zaustavlja, idemo dalje i uživamo, znojim se, sunce przi, nema ni daska vjetra….ali idemo dalje…hodamo već 6 sati, na licima se vide znaci umora i iscrpljenosti, nekim članovima je kretanje otežano zbog nekih starih boljki koje svakim većim naporom kupe svoj danak. Odmaramo sve češće ali idemo dalje, imamo cilj i idemo prema njemu…..polako se priblizavamo cilju, ali nam je sve teže, osjećam laganu zabrinutost jer uskoro će pasti mrak, a ono što nas čeka na kraju u stvari je najzahtjevniji dio- spust po serpentinastoj strmoj stazi. No sigurna sam da ćemo uspjeti, atmosfera je dobra, elana ima ….oko 16h dolazimo do točke Ljubimer gdje kreće nas spust….sunce je sada već skoro zašlo, ali dana još ima….spustamo se u koloni jedan po jedan, drugačije i nemoze, staza je uska, strma i oprez je potreban.Spust je trajao sat vremena i sa prvim tracima večeri silazimo na ravno tlo😊Vidno iscrpljeni, nakon 8h provedenih u surovom kamenjaru, razmišljamo samo o jednom….naći najbliži kafić i osvježiti se hladnim pivom….i to nam polazi za rukom i uskoro ugodno caskamo i ispijamo hladnu tekućinu koja nam se širi po tijelu.U 18h sjedamo u nas autobus i vraćamo u Čazmu gdje stizemo nešto iz 22h.Kao organizator ovog pohoda od ♥️ se zahvaljujem svima koji su svojim prisustvom ovaj pohod učinili posebnim i čestitam svima na uspješno ishodanoj stazi koja na prvu ne izgleda zahtjevno ali prepustimo onima koji su ju ishodali da o tome sude.Ono što mi je posebno drago je što su svi odlučili ići na duzu stazu, poznajem te ljude i znam kakve bitke vode, ali vjerujem u njih i iznimno sam ponosna i sretna što su pokazali hrabrost i odvaznost i na tome tim čestitam i skidam kapu do poda jer su dokazale da granice ne postoje 💪👏👏👏

Tekst i fotografije: Nataša Furmek

Još nema komentara

Komentiraj

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.