Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

“Life on Mars” – ipak ima života na Marsu

Onaj osjećaj kad sa hrpom dragih ljudi odeš na Mars, pa malo u kamp, pa malo na Sv.Vid, pa malo kupanac…hvala svima na top vikendu❤️. Maja

Vesela ekipa HPD Garjevica vikend je provela na Marsu. Nisu pali sa Marsa, već su pali na Mars!

Otok Pag, jedan od ljepotana Jadranskog mora, ugostio je veselu i razdraganu planinarsku družinu. Iako surov i pust, bio je blagonaklon i dao je družini ono najbolje od sebe, a oni su to znali cijeniti.

“Na pohodu je sudjelovalo ukupno 19 planinara. Prvi dan pohod je krenuo u pol 09.30 sati iz sela Metajna na poznatu trail stazu pod nazivom “Life on Mars”…naziv sve govori. Nestvarni okoliš oko nas uz impozantne stijene i prekrasne plaže Ručicu, Beritnicu i uvalu Slana. Na plaži Beritnica imali smo duže pauzu koju su neki iskoristili da bi se ohladili kupanjem. U uvali Slana pojedinci su isprobali ferratu iznad mora. Savršene poglede i ovaj pohod otežali su vremenski uvjeti odnosno nesnosno vrućine ali polako i sigurno svi smo uspjeli. Nakon kratkog uživanja u kafiću na plaži, krećemo put kampa Šimuni gdje smo noćili u šatorima. Vrhunski kamp, podsjeća na pravi mali gradić zbog svoje ponude…dućani. kafići, trgovine restorani i sl. U nedjelju ujutro veći dio grupe odlazi na obližnji najviši vrh Paga – Sveti Vid. Uspon je lak ali ponovno zahtjevan radi temperature.  Iako nije visok, pogled sa vrha je predivan na sve strane pa i na trail stazu koju smo prošli dan ranije. Nakon hodanja vraćamo se u kamp i uživamo u predivnoj plaži. Povratak kući, u našu Čazmu, bio je u 16.00 sati.”

Text i fotografije: Maja Svetoivanec

Unos: K.Čikor

Još nema komentara

Komentiraj

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.