Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Brand strategija Moslavine

strategija Moslavine

Dana 04.svibnja 2021.g. u prostorijama Kino dvorane u Čazmi, u sklopu međuteritorijalnog projekta “Turizmom razvijamo područje”, u kojem je LAG “Moslavina” glavni partner, održana je četvrta po redu radionica u svrhu izrade „Brand strategije Moslavine“.

Za izradu „Brand strategije Moslavina“, a temeljem javnog poziva, izabrana je tvrtka Size d.o.o. iz Zagreba.

Turistička zajednica Grada Čazme, na ovu radionicu uz određene pravne i fizičke subjekte, pozvala je i predstavnika naše udruge, što smo toplo pozdravili i na pozivu se iskreno zahvalili, te naravno, obećali svoj dolazak.

Ispred udruge, na prezentaciji je bio predsjednik HPD Garjevica Čazma, Kristijan Čikor, a nakon prezentacije, na samoj radionici i jedan od najaktivnijih sudionika jer okosnice branda koje su iznesene na prezentaciji, upravo su ono što ova udruga propagira od svog osnutka. Naravno, to su Moslavačka gora kao srce Moslavine i nevjerojatna ljepota prirode kojom Moslavina uistinu obiluje.

Uglavnom, članice i članovi HPD Garjevica Čazma, iako nisu iz turističke branše, uvijek sa ponosom ističu važnost svog grada, svog zavičaja, naše zajedničke Moslavine, posebice Moslavačku goru kao okosnicu, te će uvijek podržati svako pozitivno nastojanje lokalne i regionalne razine, da Moslavinu kao jedinstvenu regiju, bogatu kulturom, poviješću i prirodnim vrednotama prezentiraju onima koji možda danas ni ne znaju gdje je uopće Moslavina i što je uopće Moslavina.  

Još nema komentara

Komentiraj

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.